"" Purple Area: Klassiska vita julstjärnor

lördag, december 07, 2013

Klassiska vita julstjärnor

Vilken härlig känsla det var att vakna i morse. Det är inte varje dag det är helt vitt ute. Inte här där vi bor i alla fall, precis vid havet. Just nu blåser det och snön yr, och jag känner inte för att gå ut alls. Bättre att njuta av det vackra snölandskapet inifrån istället.

Jag gillar den klassiska vita julstjärnan men har tröttnat på att hänga upp dem i fönstren så jag har bara ställt upp dem mot väggen lite här och där istället.









































Foto Purple Area - boken Marrakesh by Design är skriven av bloggaren Maryam Montague, som jag har haft kontakt med lite då och då genom åren. Så kul att hon gett ut en bok, du hittar hennes blogg i min blogglista eller så kan du klicka här.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...